HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.28

2010.01.28. 12:17 :: tamasbence

Sziasztok, ujra itt!

Sajnos megint roviden.

Megerkeztem Krabira, talalkoztam tesoekkal, es ezt jo helyi rummal unnepeltuk meg tegnap este, miutan egy klassz olasz etteremben kajaltunk.

Ma megcsinaltuk a PhiPhi turat, voltunk a Maya Bay-en is, ahol a Part cimu filmet forgattak. Gyonyoru volt!!! Krabitol kicsit tobbet vartam, de ez a tura felert egy el nidoival. :) Szoval 3 pont EL Nidonak, 1 pont PhiPhinek. :) Fenykepezo hijan tesoek fotoztak, de majd begyujtom oket. Egyebkent itt se fogjak visszaadni a kepek az elmenyt. Sznorizni is fantasztikus volt mindenhol a turan, meg a nagyon forgalmas es nepes Maya Bayen is lattam nagy halakat a strandon uszkalni... Sokkal tobb turista volt mondjuk mint a Fulop-szigeteken, de nem zavart vegul is. A hely mindenert karpotolt. Holnap is lovunk egy turat, de most kozelebb Krabihoz, allitolag az is szep lesz. Aztan megyunk Koh Phanganra fulmoon partyzni!

Aztan meg azon gondolkozok, hogy az utolso hetemet megis a Fulop-szigeteken toltom... :))) Annyira bejott, nem tudok egy evet varni. :) Majd meglatjuk az anyagiakat, mert eleg sok penzemet lenyultak sajnos, az egesz utra ugyanis kp-t vittem... Legkozelebb keves kp-val fogok maszkalni, csak a Fulop-szigeteken voltam 1-2 olyan helyen, ahol nem volt egyaltalan ATM, szoval kellett a kp.

Most lepnem kell, meg jelentkezek holnap, ha minden igaz.

b.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr151708787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cségé 2010.01.29. 22:21:23

Hali! Kitettem a szájtunkra a blogod linkjét. Mármint ide: magyarugar.com/

További jó kalandozásokat!:-) Üdv, Géza

krizso76 2010.01.30. 16:09:28

ezek szerint akkor nem találkozunk :) nézz nekünk Krabiban valami jó szállást pls, ill valami jó szigetet, ahol kevés a fehérember.

tamasbence 2010.01.31. 08:49:57

@krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info, akkor utanakerdezhetek valamelyik helyi utazasi irodaban.
süti beállítások módosítása