HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.24

2010.01.24. 13:08 :: tamasbence

Sziasztok!

Az eddigi legizgalmasabb dologrol vagyok kenytelen beszamolni nektek... Sajnos nem tul pozitiv a helyzet...

Az tortent ugyanis, hogy megmergeztek es kiraboltak.

Ugy tortent, hogy 22-en leadtam a csomagomat a repteren, mert volt meg vagy hat oram szetnezni Manilaban. Kozben megismerkedtem egy nagyon kedves csaladdal. Elovigyazatos vagyok, de nagyon szimpatikusak voltak. Elvittek 1-1 nevezetesseghez, meg meghivtak ebedre, mert az idosebb holgynek, Ginanak szulinapja volt. Finomak voltak a kajak, besoroztunk, aztan emlekezetkieses...

A kovetkezo kep, hogy Banngkokban vagyok... Tobb mint fel nap kiesett, nem tudom mit tehettek az italomba. A fenykepezomet es az osszes penzemet elloptak, szerencsere az utlevelem megmaradt. Tesoek jottek segiteni. Nagyon szarul voltam, nagyon legyengultem, hanytam, nem tudtam egyenesen jarni. Fogalmam sincs, hogy hogy juthattam igy el Thaifoldre...

Masnap korhaz, vervetel. Az ellatas belekerult 20.000 Ft-ba... Aztan egesz nap alvas.

Ma elmenetm az eredmenyekert, nem mutattak ki kokaint, heroint. Valoszinuleg jo nagy adag altatot kaphattam, de ma is negyon le vagyok gyengulve. Tesoek elutaztak Kambodszaba, en maradok felepulesemig...

Holnap megyek a nagykovetsegre. Ertesitettem az Unicredites biztositot, azt mondtak hogy a fenykezezot es a penzt nem teritik. Hat nem tudom akkor mire valo a biztositas. Ha valaki ert ezekhez, kerem keressen, mert nagyon morcos vagyok rajuk! Meg azt se tudom mennyi penz van a szamlamon...

Majd jelentkezek.

b.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr101697738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mago 2010.01.24. 17:47:02

Húúú, lökdmeg, ez nagyon kemény sztori. Még jó, hogy BKK-ban ébredtél fel és nem máshol. De tényleg? hogy jutottál el BKK-ba, ha szinte nem voltál tudatodnál? Hogy engedtek át 2 határon is, ha drog hatása alatt álltál?Nem lehet, hogy ez a dolog már BKK-ban történt, csak "formatálva lett a memoria"? Biztosító: készpénzre általában nem, de kamerára kell, hogy fizessen a biztosító, nézd meg jól a szerződést. Bár gondolom nem is inkább a kamera értéke, hanem a rajta levő gyönyörű képek elvesztése az idegesítőbb. Remélem fotóztál annyit, hogy ki kellett írnod a memória tartalmát cd-re és így meg tudjuk nézni a képeidet Boracayról és El Nido-ról. Várjuk a 02.02-i együtt sörözést Krabiban !!! MImost Malaysiában vagyunk, Borneo É-K-i részén Sabah tartományban. Olvasd a blogunkat: azsia2010.blog.hu Üdv: Krisztián

krizso76 2010.01.24. 17:50:55

@mago: az előbb is én voltam (Krisztián) csak véletlenül a Mago id-jével. Szóval a korházi kezelést, orvosi vizitet fizetnie kell a biztosítónak. Ha nem, pereld be őket mindenképpen, de előtte nézd meg a biztosítási szerződést. Ha valamiben segíteni tudunk, szólj. Ha jobban vagy, azért próbálj meg a tesódék után menni Siem Riep-be, azt ne hagyd ki, akkor inkább már a full moon party vesszen :)

Üdv: krisztián

tamasbence 2010.01.25. 05:08:48

@krizso76: Sziasztok! Koszi az aggodast, jol esik, tenyleg! Sajnos idenre Angkort buktam a labadozasom miatt, tesomek ma repulnek Krabira, en talan holnap kovetem oket. Ma megyek a nagykovetsegre. Hat igen, ez a hatar dolog nekem is nagon kemeny, felfoghatatlan. Kepzeld el, hogy delutan hat korul vacsorazol Manila egyik lepukkant negyedeben, a kovetkezo kep meg, hogy a csomagjaiddal fekszel par szeken a bkki repterem... Erthetetlen. Egyaltalan hogy engedtek at? Eros lehet a tudatalattim, az biztos. :) Mindegy, ezen kell meg elmelkednem... A programom most nagyon megkavarodott, mert maradt kb 5000 bathom 2 hetre, ugyhogy nem tom hogy lesz. Mondjuk van halozsakom. :) Survival party. :)
Jo utazast nektek, remelem azert ossze fogunk tudni futni.
b.

krizso76 2010.01.25. 11:33:18

@tamasbence: ilyen korán lementek már Krabiba? És a fool moon party :) phanganon? Lent leszel egy hetet? Tesódék nem tudnak pénzzel segíteni? Kártyádon pénz? Ha gondolod, ha odalent össze fogunk tudni futni valamennyit fogunk tudni neked kölcsönadni... Üdv: krisztián

tamasbence 2010.01.25. 14:32:04

@krizso76: Igen, kicsit valtozott a progi. Tesoek mennek foolmoonra, de en lehet hogy kihagyom, a hatralevo idot tengerparti henyelessel toltom. Aztan lehet atugrok hozzatok a halozsakommal PhiPhire, ha szabad csatlakoznom. :)
Koszi a segitseget, de szerencsere a kartyam megmnaradt,tudok is attolteni a masik szamlalmrol, csak hat nem akartam egy bizonyos keretet tullepni, de hat ez most igy sikerult. Azert a hatralevo idoben megprobalok takarekoskodni, olcso szallasokat kivenni.

naneem 2010.01.25. 15:38:59

ÁÁÁÁÁh naneem... ez nem igaz bakker,pedig lejjebb írtad azt az amcsi srácot,akinek valamit belekevertek az italába......és itt van te is bele szaladsz egy ilyen szerencsétlen szituba. Nagyon sajnálom:-(
A képekkel mi van,kimentetted?
Amúgy ez tényleg X-akták hogy a picsbe engedtek át,csak mert Manilában sőt az egész országban igen szigorúan ellenőriznek a reptereken,a drog meg a terrorizmus miatt.
Azért próbáld magad jól érezni,,,a rövid meg a sör segít :-)
Üdv.

tamasbence 2010.01.26. 11:08:25

@naneem: Sajnos vagy masfel hetnyi kep odaveszett, amit nagyon sajnalok. El Nido es Coron viszont megmaradt.

Igen, teljesen felfoghatatlan, hogy hogy engedhettek at a hataron... Mondjuk belegondolva ez volt eletem leggyorsabb utazasa, szinte atteleportaltam. :)

Most mar jobb passzban vagyok, ugyhogy probalom kivenni a reszem a maradek ket hetbol.
süti beállítások módosítása