HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.16, szombat

2010.01.16. 13:36 :: tamasbence

Sziasztok!

Igertem hogy irok. Boracay fele ugy dontottem, hogy megallok Kaliboban, mert itt van a Fulop-szigetek legnagyobb fesztivalja, es pont holnap lesz a fo nap. Allitolag vagy egymillio ember fog az utcakon tancolni egesz nap. :) A mai napom utazassal telt, eloszor Manilaba repultem, majd onnan Kaliboba. Szerencsere sikerult szallast talalnom nem messze a belvarostol, mert ilyenkor minden hotel tele van. Sajnos esik az eso, szomorkas az ido, de igy is lehet vagy 28 fok igy este nyolc tajekan.

Nagyon kedvesek es segitokeszek itt az emberek. Ma pl. megismerkedtem egy kedves meleg emberrel. :) Elsore nem esett le a dolog, valami rainbow connectiont emlegetett folyton. :) Sajnos nem vagyok otthon a dologban. :) Sok erdekesseg mellett amit mondott finoman megemlitette, hogy alhatnek nala. Hat hogy-hogynem kihagytam a lehetoseget. :)

Egyebkent csak hogy a Fulop-szigetekrol is irjak valamit nagyon sok itt a transzvesztita. A legtobb szorakozohelyen melegek vagy transzvesztitak szolgalnak fel. Az emberunk emlitette, hogy liberalisan kezelik a dolgot, es buntetik a diszkriminaciot. Thaifoldrol tudtam, de itt nem szamitottam erre. Egyebkent viszont jo velemennyel vagyok a filippinokrol. Kedvesek, oszintek, tobbnyire megbizhatoak, es nem ereztetik veled, hogy turista vagy, helyen kezelik (meg) a dolgokat. Viszont van 1-2 hely, ahol erdemes resen lenni. Ilyen pl. Boracay. Tegnapelott egy amerikai sractol hallottam, hogy egyedul partyzott 3 napot, es egy este a szorakozohelyen eszrevette, hogy egy csaj valami porszerut beleontott az italaba...

Csak hogy pozitiv dolgokat is irjak, Coron, ahol legutobb voltam klassz volt, de maradt El Nido a vilag legszebb helye szamomra. Majd meglatjuk Thaifoldet. El Nido fantasztikus. Ott minden tokeletes. Fantasztikus tenger, gyonyoru hegyek, lagunak, feher homokos strandok. A szigeteket, amibol nagyon sok lakatlan van itt, majmok lakjak. Turista keves van, es csak hatizsakos turistak. De nem akarom ismetelni magam. :)

A partytapasztalatokrol holnap.

b.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr21676769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása