HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.18

2010.01.18. 13:24 :: tamasbence

Sziasztok!

Roviden irok, mert itt mar megint szar a net.

Naszoval vicces es erdekes napom volt tegnap es ma is. Tegnap delutan beleneztem a fesztivalba. Olyan volt mint egy nagy Love Parade, csak jo zenevel. Dobokon es szilofonokon nyomtak a partyzenet az emberek, de igen jol. Olyan delutan harom korul neztem bele, hompolygott az utcan a tomeg. Tenyleg nagyon sokan voltak. Nagy volt a hangulat, de gondoltam en majd este erositek jo szokasom szerint. Estere viszont kb csak tizenevesek maradtak, ugy latszik addig mindenki kiutotte magat. :) Este igy koncert, porges. Meg volt egy igen vicces tortenes is. A kaliboi hotelt ugy talaltam, hogy egy travel agencies-es csajjal beszeltem. Nagyon kedves volt, jo aron talalt nekem jo helyen, pedig igy fesztival idejen mar hetekkel elore elfogynak a helyek, ugyhogy nagy makom volt. Tegnap este viszont egyutt mentunk fesztivalozni, es menet kozben jelezte, hogy hivatalosak vagyunk egy vacsorara a repter igazgatojanak hazaban. :) Eleg kemeny volt, vicces dologba csoppentem. Ott volt a sziget katonai vezetoje, akit ket fegyveres kisert, meg a repter igazgatoja. Ugy ereztem magam az elso sor elfogyasztasaig mint Aliz Csodaorszagban. :) A kaja viszont igen rossz volt. :) A filippino kajak eleg gyengek. A legjobb kozuluk szoros csulokbor volt edes szoszban, csak hogy erezzetek a valasztekot, a legrosszabbnal meg minden falatnal ugy 5 csontszilankot piszkaltam ki nagy meltosaggal a szambol. :) Aztan szerencsere leleptunk, az esti parti meg jol sikerult, vittem a kis laposuvegemet a jo helyi Brandyvel megtoltve. Ezen meglepodtek, de vegul nagy sikere volt.

A mai napom utazassal telt, megerkeztem Boracayra, csak sajnos eleg rossz az ido. Remelem holnapra kisut a nap. Ilyenkor (ez a szaraz evszakuk) nem nagyon szokott esni, most meg eleg sokat. Meselte is valaki, hogy valoszinuleg a klimavaltozas miatt, mert iden tapasztaljak ezt eloszor...

Megis eleg sokat sikerult irnom. Majd jelentkezek.

b.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr661681811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anima+krisz 2010.01.19. 12:17:50

Hello Bence,
foglaltunk szállást 22-e estére, ugyanabba a szállodába, ahol eddig voltunk. (Villa Cha-Cha, 36 Tani Road, Taladyod , Pranakorn, Bangkok 10200) A taxisok nem mindig tudják, hogy hol van, ezért mondd nekik, hogy a Tani Road a Khaosan Road-dal párhuzamos. (A Khaosan felett van a Rambuttri Road és afelett a Tani Road)
Mi 22-én este 18.10-kor érkezünk vissza repülővel Chiag Mai-ból a Don Muang (régebbi) reptérre. Majd írj, hogy hol találkozzunk! Valószínűleg a Villa Cha-Cha-ban. A szállást már előre kifizettük.
Intéztünk utat Siem Reap-be, 10 fős kisbusszal a határig, onnan taxi. Ez a legegyszerűbb és a leggyorsabb. Reggel 7-kor indulunk, 950 THB. Ezt is kifizettük már. Mi hamarosan indulunk éjszakai busszal Chiang Mai-ba.
Puszi: Anna

tamasbence 2010.01.20. 14:44:06

Hello!

Estefele, asszem nyolc korul erkezek a repterre. Ha kiesik nektek, akkor odamegyek a hotelhez. Az arban a taxi is benne van? A hataron fog varni rank?

Kuldtem leirast, hogy mit milyen idoben erdemes megneznunk, hogy elkeruljuk a turistaaradatot. Fussatok at. Jo utat, nemsokara talalkozunk!

Puszi
süti beállítások módosítása