HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.26

2010.01.26. 10:54 :: tamasbence

Sziasztok!

Koszi az aggodast, ma mar hatarozottan jobban vagyok, koszonhetoen egy tegnapi szuper masszazsnak. :) A kedvem is jobb, es mar tudok rendes kajakat is enni.

Szoval tegnap kicsit setaltam a varosban, megneztem egy piacot, es vettem egy masszazst egy parkban. 1 ora belekerult kemeny 100 bahtba. :) (600 Ft) Nagyon szuper volt, es felelmeimmel ellentetben nem csavarta ki a lany a vegtagjaimat a helyukrol. :) (A masszazsrajongok kedveert leirom, hogy ez volt eletem masodik igazi egy oras masszazsa, szoval nagy szakertoen nem tudok beszamolni nektek rola. Talan majd par masszazsnyival kesobb. :))

Ma egy tuktukossal korbevitettem magam a varos nevezetessegein, es befizettem a kiralyi palotaba. Sajnos csak a mobilommal tudtam fotozni... :( (Egyebkent szerencsere az elnidoi kepek megmaradtak, mert az egy masik kartyan volt, es azt nem nyultak le.) Nagyon szep volt belul, el tudtam volna orakat is idozni odabent. Jo hogy a vegere hagytam, mert a tobbi ez utan nem lett volna olyan nagy durranas. Mondjuk Ayutthayat nem lattam meg.

Nemsokara indul a buszom Krabira, ott megint talalkozok tesoekkal. Este hatkor indul, ami egy ora mulva van itt, es holnap reggel kilenc korul erkezek.

Folyt. kov.

b.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr611703073

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Thai masszázs Thaiföldön 2010.01.27. 12:51:04

Ahogy igazi angol teára Angliában és bikaviadalra pedig Spanyolországban vagyunk kíváncsiak, úgy ha már Thaiföldre vetődünk, a masszázs is kötelező darabja kell, hogy legyen a "fakultatív" programoknak; azaz potom pénzért itt igazán függővé v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása