HTML

tamasbence

tamasbence

Friss topikok

  • tundebab: Írok :D Na igen, nem mindennapi élmény lehetett találkozni a megtestesült, két lábon járó emlékeze... (2010.02.08. 22:21) 02.08
  • tamasbence: Ugy hivjak hogy Merly's Place. A 3-ason van, egesz jo, 800-ra alkudtam le a szobat. (2010.02.07. 11:35) 02.06
  • krizso76: @krizso76: ja itt a linked: azsia2010.blog.hu/ jobb oldalon a "linkblogok" rovat alatt. (2010.02.05. 21:51) 02.04
  • tamasbence: @naneem: Majd megkerdezem, addig marad a mobilom 2 megapixele. :) :) A lenyeget leirom mindig, ne... (2010.02.04. 05:47) 02.02
  • tamasbence: @krizso76: Szia! Valaszoltam az emailetekre. Sajnos mar Phanganon vagyok. Ha meg kellene par info,... (2010.01.31. 08:49) 01.28

01.09

2010.01.09. 12:22 :: tamasbence

Kedves Naplom! :)

Tegnap irtam, de ugy nezem nem sikerult lementenem... Azt irtam tegnap, hogy hajnali fel otkor arra ebredtem, hogy vegigszaladt valami a labam,on, es csak remelni tudom itt a tropusokon hogy valai gyikfele es nem tarantulla mondjuk... :) Azota kiderult, de errol kesobb. Egyebkent azt irtam meg tegnap, hogy az A jelu turan tortent egy rossz es egy jo dolog, egyszerre. Egyreszt megtalaltuk a foldgolyo legszebb helyet, amit az 5 utitarsam meg is tudna erositeni, ami ugye jo hir, masreszt rossz hirkent ezt mar nehez lesz felulmulni... :) Sok minden mas tortenes mellett este kiderult, hogy ami vegigszaladt elso este a labamon, az egy 20 centis, kover patkany volt... Meg szerencse hogy nem harapott belem. Hajnali egykor maszott elo, ugyhogy keresnem kellett ujabb szallast. Talatam is egyet, de mire osszeszedelozkodtem hajnali ketto lett, amikor is lekapcsoljak az aramot az egesz szigeten. Meg jo hogy nalam volt a fejlampam, igy a kobor kutyakat nem mobillal kellett elkergetni. Az uj helyen meg kiderult hogy nincs moszkitohalo, moszkito viszont annal inkabb, igy megint nem sikerult rendesen aludnom, es ez mar a harmadik eset negy nap alatt. :) Ezert faradt voltam ma, a szinten fantasztikus C turan, ahol voltunk egy rejtett lagunaban, ahova a viz alatt tudtunk beuszni, lattam hatalmas, kek tengeri csillagokat, teknocoket... Ha vegre sikerul, toltok fel kepeket is. Egyebkent mar az elso nap alatt sikerult a 30-as naptej ellenere leegnem, ami ugye 1 het Horvatorszag alatt nem sikerult. Hat igen, kemeny itt ez a tel... :) Egyebkent nagyon sok jo arccal ismerkedtem meg, de errol majd (remelem) holnap, mert igy is kesesben vagyok a vacsirol.

b.

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasbence.blog.hu/api/trackback/id/tr181658758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naneem 2010.01.10. 11:54:35

Szia Bence!!
Azért ne kiabáld el!!Nem lehet felülmúlni??Akkor majd Coron-on a Twin Lagún-nál vagy a belső tónál mit fogsz mondani? Szinte az egész ország egy PARADICSOM.
JJaa és a patkány után jön majd a fél tenyérnyi csótány :DDD
Várjuk a többi RÉSZLETES beszámolót!!

tamasbence 2010.01.12. 13:49:18

Szia!

Prolbalok tobbet irni, csak iszonyat lassu itt a net. A multkori 3 kep feltoltese masfel orat vett igenybe, es lassuk be, nagy luxus ez itt. :) Koszi, hogy olvasod/olvassatok, probalok majd valaszolgatni is.
süti beállítások módosítása